Hallitus ja toimialavastaavat

Harmaasudet ry:n asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu puheenjohtaja sekä vähintään 2 ja enintään 10 muuta jäsentä sekä 0-5 varajäsentä. Varajäsenet eivät ole henkilökohtaisia. Hallitus valitaan aina vuodeksi kerrallaan yhdistyksen vuosikokouksessa.

Hallitus hoitaa byrokratiaa ja koko yhdistystä koskevia asioita. Se kokoontuu keskimäärin noin kuukauden–parin välein käymään läpi yhdistystä koskevia asioita. Toimialavastaavat vastaavat kukin omasta toimialastaan.

Yhdistyksen uusi hallitus ja toimialavastaavat on valittu sääntömääräisessä vuosikokouksessa Helsingissä 29.10.2023. Hallitus järjestäytyi 6.11.2023 Helsingissä.

Kauden 2023–2024 hallitus

Maria von Hertzen, puheenjohtaja, tiedottaja
Daniel Kela, sihteeri
Niina Manner, varapuheenjohtaja
Meetu Mäkelä, rahastonhoitaja
Julius Väliaho, hallituksen jäsen

Varajäsenet

Kalle Kylmänen
Aino Suomi
Alexander Tawast

Toimialavastaavat 2023-2024

Taisteluvastaavat Sakari Saaristo, Valeri Saltikoff ja Julius Väliaho
Käsityövastaava Alexander Tawast
Esiintymisvastaavat Maria von Hertzen, Kalle Kylmänen ja Julius Väliaho
Internetvastaavat Mikko Heimola ja Niina Manner
Sunnuntaivastaavat Daniel Kela ja Alexander Tawast
Kansainvaelluskomissaari Konsta Nikkanen
Varastovastaavat Maria von Hertzen, Meetu Mäkelä ja Julius Väliaho
Perävaunuvastaava Maria von Hertzen ja Konsta Nikkanen

Hallituksen kokoukset

6.11. Hallituksen kokous Helsingissä kello 18.00.

Hallituksen tavoitat sähköpostiosoitteesta hallitus@harmaasudet.fi
Esiintymisiä koskevat tiedustelut voi lähettää osoitteeseen tiedotus@harmaasudet.fi
Yhdistyksen tavaroita koskevat tiedustelut voi lähettää osoitteeseen kalusto@harmaasudet.fi

Kaikki hallituksen jäsenet tavoitat sähköpostitse osoitteesta hallitus@harmaasudet.fi